سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پزشکی دکتر مهندس

همه چیز درباره جراحی زیبایی سینه مردان

ژنیکوماستی یا بزرگی سینه در آقایان به شرایطی اطلاق می شود که رشد یک یا هر دو سینه آقایان بزرگ تر از حد معمول خود باشد و علت عمده آن بالا رفتن وزن و عدم تعادل یا اختلالات هورمونی می باشد. آقایان به طور طبیعی پستانی مسطح و پری خیلی کوچکی در قسمت نوک و هاله اطراف سینه دارند و بافت غددی به طور مستقیم به نوک و هاله پستان محدود می شود و معمولا به صورت توده قابل لمس نمی باشد. ممکن است بزرگی سینه در مردان باعث آزردگی و کاهش اعتماد به نفس شان گردد آقایان می توانند با انجام عمل ژنیکوماستی که نوعی جراحی سینه در مردان است ، حجم سینه خود را کاهش داده و قفسه سینه ای صاف تری داشته باشند

 

نحوه عمل ژنیکوماستی به چه صورت می باشد ؟

عمل ژنیکوماستی تحت بیهوشی و در برخی موارد با بی حسی موضعی قابل انجام است و طی 1 الی 2 ساعت به طول خواهد انجامید. جراح فوق تخصص پلاستیک برش کوچکی را به سمت زیر بغل بیمار ایجاد خواهد کرد و با وارد کردن یک کانول و انجام عمل ساکشن چربی را از بدن فرد خارج خواهد نمود. بعد از اتمام عمل ژنیکوماستی داشتن مقداری تورم و کبودی طبیعی می باشد و بیمار ممکن است مقداری درد و ناراحتی هم داشته باشد و این ناراحتی با تجویز داروهای کنترل شده توسط جراح فوق تخصص قابل تسکین خواهد بود. نتیجه نهایی عمل ژنیکوماستی بعد از چندین ماه پس از فروکش کردن تورم سینه قابل مشاهده است اگرچه که نتیجه بعد از جراحی سینه تا حدی قابل مشاهده خواهد بود.

 

کاندیدای مناسب عمل ژنیکوماستی چه کسانی هستند ؟

کاندیدای مناسب عمل ژنیکوماستی آقایانی هستند که دارای سلامتی کامل باشند و بزرگی سینه آن ها بر اثر عوارض مصرف داروی خاصی نباشد. آقایان ابتدا باید به یک وزن پایدار رسیده باشند و رشد سینه هایشان تثبیت شده باشد بعد برای عمل ژنیکوماستی مراجعه نمایند.

 

علت بزرگ شدن سینه سمت راست مردان

 


کمبود تستوسترون و ژنیکوماستی از عارضه های شایع در میان مردان هستند که می توانند کیفیت زندگی زناشویی و روابط اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهند. روش های درمان متعددی برای بزرگ شدن سینه در مردان وجود دارد. صحبت در خصوص گزینه های درمان با متخصص جراحی پستان می تواند به انتخاب بهترین و کم عارضه ترین روش کمک کند. علاوه بر این، بهتر است در خصوص دغدغه ها و نگرانی های خود با یک درمانگر صحبت کنید. یک گروه حمایتی از مردان دیگری که با عارضه ژنیکوماستی دست و پنجه نرم می کنند نیز می تواند به شما در کنار آمدن با شرایط بوجود آمده توسط این بیماری کمک کند. بر خلاف بسیاری از عارضه ها که درمان قطعی برای آن ها وجود ندارد ، ژنیکوماستی می تواند به راحتی درمان شود و کیفیت زندگی شما بهبود پیدا کند. دکتر فرهاد موسی زاده، متخصص و جراح پستان با سال ها سابقه در انجام انواع جراحی های درمانی و زیبایی سینه آماده پاسخ به سؤالات شما در رابطه با این عارضه و همچنین مشورت در خصوص گزینه های درمان آن است. برای دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت با کلینیک دکتر موسی زاده تماس بگیرید.

 

بیشتر بدانید:

فیبروآدنوم

درمان قطعی فیبروآدنوم