سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پزشکی دکتر مهندس

همه چیز درباره بوکال فت

جراحی بوکال فت چیست؟
جراحی بوکال فت روشی بوده که بر اساس تکنیک جراح انجام می‌شود. اگر بخواهیم با یک مثال قسمت بوکال را شرح دهیم باید گفت که وقتی گونه‌های بچه‌ها را نیشگون می‌گیرید، معمولاً چربی بوکال را گرفته، دقیقا به آن قسمت پف‌دار گوشه‌های دهان بوکال می‌گویند؛ اما محدود چربی بوکال به قسمت پایین گونه محدود نمی‌شود و تا قسمت فک و شقیقه‌ها کشیده می‌شود و چربی انباشته شده در برخی از بخش‌ها عمیق‌تر از سایرین بخش‌های صورت قرار دارد.

این چربی‌ها دقیقا از زمان شیرخوارگی در کودکی بین دو ماهیچه جونده قرار می‌گیرند و به عنوان نوعی ماهیچه در مراحل بعدی زندگی، به جویدن کمک می‌کند، همچنین با مجرای پاروتید که بزاق را وارد دهان می‌کند و عصب صورت است مشترک می‌باشد. در مرحله اول در این جراحی ابتدا داروی بی‌حس‌کننده به داخل گونه‌های شما مانند زمانی که به دندانپزشکی مراجعه می‌کنید تزریق می‌شود. پس از آماده شدن، یک برش کوچک در داخل گونه شما در نزدیکی دندان‌های آسیاب بالایی ایجاد می‌شود. چربی بوکال به آرامی با استفاده از یک دستگاه مخصوص بریده شده و این برش‌ها با بخیه‌هایی بسته می شود که طی 1 تا 2 هفته خود به خود جذب می‌شوند.

جراحی بوکال فت چگونه انجام می‌شود؟
با ایجاد یک برش کوچک در داخل دهان در سمت داخلی گونه ها انجام می شود. در این جراحی از طریق دهان خارج می‌شود و سپس در محل برش داده می‌شود. با وجود اینکه گاهی ممکن است از ابتدا به صورت قرینه نباشند؛ ولی حفظ قرینگی دو طرف صورت و تناسب اجزای چهره در این جراحی و پس از بهبودی بسیار مهم است.

 

جراحی بوکال فت مناسب چه افرادی است؟
اگر به عنوان یک کاندیدای مناسب برای جراحی بوکال فت احساس می‌کنید پایین صورت شما در مقایسه با سایر قسمت‌های صورت یا بدن شما بیش از حد گرد یا پر است، ممکن است کاندیدای خوبی برای کاهش چربی با این نوع جراحی باشید؛ البته این جراحی می‌تواند به ایجاد کانتور بیشتر در استخوان گونه شما کمک کند. بیمارانی که این روش را به خوبی انجام می‌دهند اغلب می‌گویند که قسمت گونه بزرگی دارند که به نظر می‌رسد هرگز نمی‌توانند باعث کاهش چربی آن قسمت را کم کنن.

 

بهترین جراح بوکال فت در تهران

بوکال فت یک عمل جراحی زیبایی است که می‌تواند تأثیر بسیاری در زیبایی و تناسب چهره شما داشته باشد. اما باید به خاطر داشته باشید که انجام این عمل جراحی به صورت غیر اصولی ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری برای شما به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال خارج کردن بیش از اندازه چربی بوکال، ظاهر نامناسبی برای چهره به وجود می‌آورد. در این صورت ممکن است صورت بیمار بیش از حد لاغر شود. در مواردی که این اشتباه فاحش باشد، نیاز به تزریق دوباره چربی وجود دارد تا ظاهر صورت بیمار بازگردد. این موضوع لزوم انتخاب جراحی حرفه‌ای و با سابقه در این زمینه را مشخص می‌کند.

دکتر مهدی سزاوار متخصص جراحی دهان، فک و صورت است. ایشان تجربه زیادی در زمینه عمل جراحی بوکال دارند، استاد دانشگاه هستند و می‌تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. برای مشاوره و دریافت راهنمایی‌های لازم در این زمینه می‌توانید به صورت صفحه تماس با ما در سایت مراجعه کنید. بدین وسیله می‌توانید از راهنمایی‌هایشان بهره‌مند شوید. در هر جراحی روش ها و متدهای مختلفی وجود دارد و پزشکان و اساتید مختلف هر کدام در یک زمینه تخصص و مهارت ویژه دارند و به بیماران خدمت می کنند پس نمی توان بهترین جراح بوکال فت در تهران را به یک نفر به صورت انحصاری اختصاص داد اما قطع به یقین دکتر سزاوار را می توان یکی از بهترین جراحان و با تجربه ترین جراحان و پزشکان بوکال فت در تهران دانست.