سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پزشکی دکتر مهندس

تأثیر جراحی بوکال فت در چهره چگونه است

عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال

هدف از عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال ، برداشت بافت چربی موجود در گونه و صورت است که موجب می شود گونه برجسته تر و زاویه فک کاملا مشخص شود . در واقع می توان گفت تمام این تغییرات در صورت پس از عمل به دلیل گود شدن لپ به وجود می آید که بسیار محبوب و قابل پسند است.

عمل جراحی بوکال فت

 

 

عمل بوکال فتعمل بوکال فت

 

روش جراحی چربی بوکال

در واقع در این عمل ، یک شکاف بسیار باریک در داخل دهان ایجاد می کند و چربی های موجود در ناحیه لپ تخلیه می شود که این امر منجر به کوچک شدن لپ خواهد شد . پس از برداشتن چربی بوکال ، شکاف ایجاد شده با بخیه بسته می شود و به واسطه استفاده از نخ های سیلیکونی پس از مدتی هیچ نشانه ای از عمل بر روی صورت بیمار مشاهده نمی شود . داشتن احساس درد و ناراحتی پس از این عمل امری عادی است که پزشک با تجویز انواع مسکن ها این دردها را کنترل می کند.

ماندگاری زاویه سازی صورت

آنچه که باید درباره بوکال فت بدانید :

چربی داخل دهان یا بوکال ، یک چربی عمقی است که می‌تواند با بیرون‌زدگی‌اش باعث ایجاد پری در سمت خارجی گوشه لب‌ها شود . در اغلب موارد باید برای حفظ حجم صورت و چربی‌های آن حداکثر تلاش انجام گردد و برداشت این چربی معمولاً باعث میشود که آن نتایجی را که فرد انتظار دارد ، به وجود نیاید .

با اینکه برداشتن چربی داخل دهانی باعث خالی شدن قسمت صورت در زیر گونه‌ها و در کوتاه‌مدت ، داشتن شکل زیباتر همراه با مشخص شدن بهتر برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌های صورت می‌شود ولی قطعاً در درازمدت باعث میشود روند پیری در صورت تسریع گردد.

جراحی زیبایی صورت

مهم‌ترین چالش در برداشت چربی داخل دهانی ، پرهیز از آسیب به بافت‌های عصبی و عضلانی مجاور آن‌ها است و معمولاً عمل آن تحت بی‌حسی موضعی یا بی‌دردی خفیف در کلینیک انجام می‌شود که در طی آن برش کوچکی در داخل دهان ایجاد می‌شود و چربی دهانی از خلال آن برش بیرون کشیده شده و برداشته می‌شود.

دکتر مهدی سزاوار ، متخصص جراحی فک و صورت است. ایشان تجربه زیادی در زمینه عمل جراحی بوکال دارد و می‌تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند. برای مشاوره و دریافت راهنمایی‌های لازم در این زمینه می‌توانید به صورت مجازی، به پیج اینستاگرام ایشان مراجعه کنید. بدین وسیله می‌توانید از راهنمایی‌هایشان بهره‌مند شوید.